piątek, 4 listopada 2011

eBookpoint.pl - promocja i test

Wczoraj na facebooku eBookpoint.pl udostępnił kod promocyjny 20% na wszystkie książki.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili ebookpoint.pl. Serwery były bardzo obciążone ale wytrzymały. Teraz już jest nieco spokojniej więc przygotowaliśmy dla naszych fanów 1000 kuponów rabatowych (zniżka 20%) ważnych do północy 6 listopada. Kod: 8FC888-DEAE05-E. Zapraszamy!
Skusiłem się na małe co miesięczne zakupy ;). Niestety zakup nie przebiegał  bezproblemowo. Najpierw na autoryzacje płatności czekałem ponad 15 minut. Następnie próbowałem pobrać pliki i niestety wszystkie zatrzymały się na "generowanie". Nie udało mi się w dniu wczorajszym ich pobrać.
Z ciekawostek zauważyłem, że licznik czasu "promocji dnia" liczy czas do godziny 23:00  a nie 24:00, czyżby admini nie przestawili czasu na serwerze ? W dniu dzisiejszym książki wczoraj skolejkowane miałem już wygenerowane. Przetestowałem generowanie:  trwa około minutę i książka gotowa do pobrania.

Jak widać serwis ma jeszcze sporo niedociągnięć. Rozumiem, że pierwszy dzień i duże zainteresowanie serwisem jest dużym wyzwaniem, ale tych niedociągnięć jest sporo. Ciekawy jestem jak wyglądało pisanie tego serwisu i jego testy?

Mimo potknięć przy starcie jestem zadowolony z zakupów. W miarę tanio (dzięki zniżce) kupiłem kilka fajnych książek. Mam co czytać na weekend :)

2 komentarze:

  1. Jakie pozycje kupiłeś? Będą recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem "Wysoko wydajny Postgresql 9.0" Gregory Smith, jako inwestycje w projekt który właśnie kończę. O recenzji pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń