sobota, 24 lipca 2010

Nowy soft dla mojego Kindelka

Amazon właśnie powiadomił właścicieli czytników Kindle o nowej wersji oprogramowania.
W nowej wersji mają być dostępne:
  • Kolekcje - możliwość przypisania swoich książek, audiobooków, etc do kolekcji. Jeżeli to jest to o czym myślę to jest to najbardziej wyczekiwana funkcja dla mnie. Do tej pory mimo,że książki można było wrzucać i segregować w różnych podkatalogach to ich listę czytnik wyświetlał zawsze "płasko" (nie hierarchicznie), bez podziałów na podkatalogi. Powodowało to, że miałem 5 stron różnych książek na liście i znalezienie konkretnej gdy nie pamiętałem tytułu było czasochłonne.
  • PDF Pan i Zoom - ooooo! to jest chyba druga opcja której mi brakowało, mam wiele pdf-ów i czytanie ich nie było tak wygodne, bo nie dało się powiększyć czcionki. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.
  • Password protection - czyli można zażądać hasła przy wybudzaniu czytnika.
  • Dwa nowe duże fonty oraz poprawienie pozostałych aby były bardziej czytelne.
  • Możliwość umieszczania komentarzy na Twiterze i Facebooku - ja tam nie wiem ale boję się już zajrzeć do lodówki bo zobaczę tam znaczek Facebooka :)
  • Popularne cytaty - możliwość zobaczenia co inni zaznaczyli najciekawszego w kupowanych książkach - ciekawe może być przydatne przy ocenie nowych książek.

Włączyłem w swoim Kindle GSM i zobaczymy czy będzie się potrafił sam upgredować - jak narazie mam jeszcze soft 2.3 - oznaczenie nowego to 2.5.

Szczegóły i instrukcja instalacji pod: http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=pe_81240_16401580_hp_kswup_nav_autowire?nodeId=200324680

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz